WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, July 19 | 11:37 PM |
Assalamualaikum
jumpa lagi kita dalam segmen yang seterusnya iaitu segmen 
mengharu birukan hidup mu..
ihik3! okey.. okey.. kita kembali ke pangkal jalan...
entry ni khas untuk laki baru aku yang tengah hangat di pasaran sekarang ni tau...
orang yang aku maksudkan ialah.....!

PARK JI SUNG RANGERS!
hehe.. saja je tambah rangers tuu.. dan kapten 'deabak' yang berasal dari Korea Selatan
inilah yang telah mengharu kan hidupku.. cewahh.. tak sabar aku nak tengok perlawanan
antara QPR VS KELANTAN malam esok.. haiya! tarawikh gimana donk??


 Park Ji Sung dan kepper QPR semasa perlawanan mereka menentang
Sabah.. Sabah dibelasah 5-0... hai adik saya jealous tahap gaban dengan awak :')

PJS dan gadis-gadis cantik dari Air Asia.. 0oo.. dapat bergambar dengan gadis-gadis
cantik lupa bini kat rumah yer! siap kau PJS.. cehh.. bajet2!

dan antara keratan ahkbar yang mempamerkan gambar-gambar handsome
PJS.. kekeke!

team mana yang aku patut sokong malam esok yer..?
dua-dua team aku minat ni.. susah bila menjadi rebutan.. ahaks! ketawa gediks..
(mata ke atas tangan ke bahu)

see ya!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕