WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Sunday, July 22 | 12:59 PM |
Assalamualaikum! apa khabar? salam ramadhan.. hari ni sudah masuk hari kedua umat muslimin dan muslimat berpuasa kan, aku rasa seronok sangat sebab banyak gerai-gerai yang jual makanan huhuhu! just joking! actually seronoklah sebab dapat menunaikan ibadah kita di bulan Ramadhan yang mulia ni kan...
selain tu dapat buat amalan banyak-banyak sebab pahala berlipat kali ganda... WOW! (untuk menunjukkan yang aku teruja)

Walau bagaimanapun, aku masih belum menjejakkan kaki ke mana-mana gerai lagi setakat ni, bukan apa aku cuma malas (alasan terbaik aku boleh bagi huahaha!) umi dan adik-adik aku adalah pergi tayang-tayang muka pastu beli kuih tahi itik and beberapa jenis kuih-muih lain lepastu balik. sebanyak-banyak juadah yang dijual, tu je umi aku beli. Umi aku cakap 1st day puasa tak ramai orang buka gerai dan segala benda yang sama waktu dengannya lah, maybe diorang pun nak spend time dengan family lah kan, berbuka puasa bersama-sama.

Time berbuka part yang paling syok, especially budak-budak yang tak pernah puasa, kenapa budak-budak?  ye lah kan, yang tua-tua dan dewasa pernah puasa ganti dan puasa sunat kan so masalah kelaparan tu tak terasa sangat lah. Time tunggu azan, diorang dah ambil semua lauk letak dalam pinggan ready azan and terus ngap! hamboi gelojoh betul budak-budak ni. sabar! sabar! lepas solat boleh makan lagi huhuhu!

SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA.. sambung lagi next entry, siapa yang WOW! *perasan 1 minit.. jumpa lagi~~~








PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕