WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

4comments_________________________________________________________________________________
Saturday, July 7 | 5:55 PM |

Assalamualaikum!
hello! hello! hari ni aku rasa macam buat entry tergempar
lah pulak, excited sikit pun ada.. hehehe! 
nak tahu tak kenapa?

dengan ini saya merasmikan bahawa saya sudah pandai buat 
apam polkadot.. huhuhu! amacam?? ada unsur-unsur thriller tak kat situ..
kalau tak ada korang buat sendiri soundtrack ZOMBI KAMPUNG PISANG
sure terasa hangatnya...

okey.. okey.. kita pulang ke pangkal jalan balik yer kawan-kawan..
untuk pengetahuan korang lah kan, aku TAK PERNAH buat benda-benda
yang girl-girl ni.. yang aku maksudkan ialah aktiviti membuat kek, biskut atau kuih muih ni lah..
selalunya  my adik yang buat.. dia lebih terror dari aku walaupun dia agak kejantanan.. huihihi!!

TAPI! mulai hari ini aku akan buktikan yang aku pun boleh....
eleh.. setakat apam polkadot, kacang je lah... cer bagi aku buat
chocolate moise ke, cheese cake ke.. mencabar lah sikit...
ni setakat apam ape benda tu..? polkadot...
hah tengok ni.. lebih dari polkadot aku boleh buat tau.. 

cantik tak aku punya polkadot??

hahhh... lain kali cakap besar lagi..
apa punya polkadot pun aku tak tahu lah nii..
mula-mula okey lagi.. masih rajin nak buat dia punya polkadot tuu..
masuk 2nd round, hah ambik kau.. suka hati lah nak jadi apa pun...
sangat mencabar iman ku.. huhuhu!

walaupun bentuknya agak hodoh dan terkutuk atau bahasa
yang lebih baik berkerutuk kot.. tapi rasanya tetap sedap, enak lemak berkrim disukai ramai...
kalau tak percaya boleh buat tempahan sekarang.. ^__*
tapi teruja sangat sebab tidak mendapat bantuan dari mana-mana pihak..
okey.. adalah dua orang budak pergi jeling-jeling tengok aku buat.. ciss...
siap nanti tahulah korang betapa sedapnya apam aku ni..

bila dah banyak sikit, perasaan malas kian membara..
mana taknya, tuang sikit~~ sikit~~ banyak sangat prosesnya.. so,
dengan mengambil jalan mudah aku gunakan
jeng! jeng! jeng! *buat suara doraemon

"BEKAS CUP CAKES"

so inilah hasilnya...

hehehe! inilah hasilnya kawan-kawan..
namanya Apam Abstrak...! huhuhu!

 cantik tak.. okey lah tu kan.. first time buat tuu...
tak sabar tunggu umi aku balik, nak tuntut pujian dari umi.. hahaha!

lain kali aku akan cuba buat lagi okey.. 
next time gonna be better than this..
harap-harap tidak mendapat kejian sebab dapur rumah dh macam tongkang pecah!
ampun umi! ampun!! kejap lagi cuci~~

p/s: jom rasa!!

with love,
ain waheeda




PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕