WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Thursday, June 7 | 2:06 PM |
Assalamualaikum!
dear blog, dear fellas... how are you?
hari ni mood aku datang dengan tidak semena2 paksa aku 
untuk tulis entry ni.. walaupun penat, aku kuatkan jugak diri ini demi korang.
ceeettt! bajet femes lettuw!

entry ni sebenarnya untuk sambung cerita tentang holiday
aku kat PULAU PINANG hari tue..

sampai2 je kat sungai nibong driver kitaorang (wahh, driver gituw!)
dah sampai pun, then bawak kami pergi shopping  kat pasar malam..
beli nasi kerabu, sangat tak leh blah kan.. dari kelantan pergi pulau pinang,
nasi kerabu jugak dicarinya.. siap shopping then balik rumah untuk rehat..
penat gogerilla gila-gila tau! 

kitaorang menginap kat kuaters kastam di gelugor.. 
jakun! jakun! bukak jer sliding door tu boleh nampak jambatan pulau pinang..
gila malu aku nak taip yang ni.. biasalah, tak pernah sampai kann...
paham2 je lah.. aishh aku ni, belum sampai London lagi.. baru pulau pinang kot dah 
tunjuk kedaratan aku kat sini.. hahaha!
tapi kalau KAY ELL (kl) tu aku dah biasa... cettt! berlagak2!!

lepas tu, adalah kami pergi Tesco, Sunshine, Queensbay, ( tengok Jerejak Island)
tak boleh pergi tempat yang lagi syok sebab cousin aku busy.. 
tu pun dia terpaksalah MC, kesian dia... takpe lah.. next time aku pergi lagi.. not to worry
not to sorry..

see ya! anneyong!

*tak ada gambar sebab aku malas nak meng-upload =)

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕