WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Monday, June 11 | 12:57 PM |

Assalamualaikum!
hye dear.. apa khabar? hope you guys sihat walafiat!
akhir-akhir ni tahap kebosanan aku dah sampai tahap cipan, tenok,
babun dan sebagainya!

so, untuk hilangkan rasa bosan ni aku terpaksa mem-busy-kan diri
untuk siapkan lesen aku tuu.. hah, berbalik pada title entry ni, bunyi macam hebat jer kan, luls!
pape pun, kalau tak zibi boleh lah layan entry ni.. ngeh3!

sekarang ni tiba-tiba aku rasa macam anak tunggal
beb! anak tunggal dari jam 7.00 pagi hingga jam 12.00 je, bila adik2-adik aku
balik sekolah aku kena ambil tempat asal aku balik.. uuhh..

everyone have a parents right? without them we will not be in this world
so, did you ever seen your parents when there are young, i means not too young lah..

so, sebab aku ni penganggur tetap sekarang ni kan, tak de kerja nak buat,
apalagi, aku mulakan operasi lah.. cari pic2 lama pastu upload.. check this out!

my dad! amacam?? ada macam hero tamil tak?
time ni masih kurus cekeding, handsome gituw!

my mom! ni around 1991's gitu laa.. pic ni time their
weddings kalau tak silap..
masih vogue gituw, tudung just letak2 atas bahu jer.
rambut kalah Allycat's.. fesyen katanya.. hahha!
bila aku tanya kenapa tak pakai terus, dia jawab time tu 
tak de orang pakai tudung pun,  kalau ada pun jarang2 sangat..
tapi sekarang dah taubat dah...

ni lah family aku..
tengok2 beza dulu dengan sekarang tuu.. ramaikan adik2 aku
tapi bila diorang pergi sekolah aku jadi anak tunggal.. wakakaka!!
nak jugak merasa jadi anak tunggal.. perasan betullah aku ni... =)
tapi aku lebih suka kalau ramai2 kot.. biar bising2, beli pisang goreng rm3 pun tak cukup..
hek3! bila sorang2 ni boring, maybe aku tak biasa kot..

# see ya! love you~~
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕