WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, June 5 | 10:22 PM |
Assalamualaikum! selamat malam kawan-kawan ku sayang!
entry hari ini bertajuk seperti diatas, act aku nak
berceritakan pengalaman pertama aku menjejakkan kaki ke
sebuah negeri yang terletak di bahagian utara ni.. iaitu di.....!!
pulau pinang pulau mutiara!! 
(rasa macam buat travelog pulak)

perjalanan ke penang amatlah memenatkan dan
memalukan. kitaorang pergi empat orang jer, selain aku, k.lin (my sis)
ieka (my.sis) and my craziest cousin (k.emy).. first time tau kitaorang berjalan jauh
without our parents tau, kononnya ingin berdiri diatas kaki sendiri la..

kami bertolak around 9.30 like that laa.. lupa.
  kitaorang naik bas dua tingkat gituw.. sumpah jakun tahap cipan
and without any preparation, kami tak telan vomiting killers,
 tak bawa asam, tak bawa plastic bag tapi nasib baiklah
ada plastik time beli mineral water tu, thats my savior! gila terror kan?
korang bayangkanlah sendiri apa yang berlaku
dalam perjalanan tu, especially masa kat Gerik tu, habis lembik!
kesian orang sebelah tu.. maap yer abam~~  dua tiga kali makan gula2, hahaha!

punyalah excited aku nak sampai penang, dalam kepala rasa nak rehat sepuas hati..
tapi bila dah sampai penang keterujaan aku tak dapat dikawal.. sehingga aku terbuat
sesuatu yang 'malu'.

"sebelum sampai jambatan pulau pinang tu, ada sebuah jambatan yang ditiru sama macam
jambatan p.pinang, aku tak tahu ape nama dia.. aku terus call parent, tapi tak berjawab
punyalah geram.. jambatan tu dah la pendek, yang aku herannya kat tv aku tengok panjang je,nak habis jambatan tu barulah umi aku jawab, aku bagitau yang aku sekarang kat atas jambatan p.pinang.. adoyai.. malu gila aku kat adik2 and cousin" sorrylah.. first time kot!


rupa-rupanya jambatan pulau pinang lebih panjang dari yang aku sangkakan..
kasihanilah aku yang jakun ini, maluuu 0_o

see you next entry part okey, daaa!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕