WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

4comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, May 22 | 9:18 PM |


Assalamualaikum! hyee korang
berjumpa lagi kita yer, act entry ni dah nak berkulat sebenarnya,
bak kata omputih expired date dah haa..
disebabkan pengaruh rasa malas ditahap kritikal, so saya muhasabahkan
diri supaya lebih rajin lagi.. hahaha! (sebenarnya aku takde idea nak tulis)

so, ape yang saya buat ialah menggodek harta 'qoruun
yang ada kat dalam rumah saya ni dan di tempat-tempat yang
amat strategik contohnya bawah almari, di celah-celah kerusi, di bawah bantal,
dan dimana sahaja.. kekeke!

then korang tahu ape yang saya jumpa!
saya jumpa 'saya' jugak.. hahaha! kesian 'saya' dalam gambar tu
huahuahua! dah dalam keadaan tak terurus, dan terhimpit bersama
gambar-gambar lain, ish!
tengoklah gambar-gambar ni.. haih, so atas rasa tanggungjawab
terhadap gambar-gambar ni aku upload lah sebab takut makin rosak
pekebenda lak lepas ni kan..

oleh itu jom usha 'kecomelan' aku dulu-dulu..
hahaha! rasa menyampah pulak bila buat entry ni.




terima kasih kerana sudi baca, jumpa lagi next entry okey!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕