WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Saturday, April 28 | 6:26 PM |

assalamualaikum!
hyee... kita jumpa lagi setelah berabad lamanya...
haha! rindunya dekat blog ni, tapi ape boleh buat bila 
malas lebih menguasai diri.. kah3! ayat yang tak berapa nak klise,
maklum lah baru balik ujian medsi.. waaah! nak bagitau jugeekk!
sudah semestinya lah..

berbalik pada topik yang tak berapa nak penting itu,
aku nak bagitau yang aku menghadiri ujian medsi..
tolong rasa hebat untuk aku~~
keterujaan kami untuk pergi ujian tu adalah dengan bertolak
pada jam 7.00 pagi walaupun ujian itu bermula pada jam 10.00 pagi..
it's okey, barulah tak tergesa-gesa kan..

soalan ujian medsi tu bagi aku tidaklah sesukar mana 
sebab ia lebih terarah kepada diri kita atau dengan kata lain
mengenai diri kita sendiri.. op koss lah u ullz  kenal diri u ullz kenn..

FYI, soalannya mengandungi sebanyak 300 soalan, dan mesti dijawab dalam 
1 jam yer tawan-tawan!
dan saya berjaya menjawabnya dalam masa 30 minit lebih... wah! bangga giler! 
harap-harap terpilih untuk temuduga, amin! and then,
kita jugak harus jujur dengan diri kita sendiri dan tahu ape yang kita suka
dan tak suka sebab kalau kita jujur senanglah untuk jawab soalan seterusnya.
ada fahammm? tak? okey, sebab soalan yang diorang tanya itu akan diulang pada
nombor yang seterusnya.. susah nak cari soalan yang sama @ hampir sama itu balik tau..

tapi dalam banyak-banyak soalan tadi, ada jugaklah yang aku terpaksa
meng'hipokrit'kan diri.. 
contohnya, adakah anda peramah?
aku ni takde lah peramah sangat, tapi aku ia kan ajer! nasib lah!

everythings is fine and we back home with a greaattt fellings!
medsi was soooo fun! adioss!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕