WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

6comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, May 2 | 11:02 AM |


Assalamualaikum!
hello-hello my friends.. jemput singgah blog ni
kalau dengar saya membebel sesi petang~~
saya bukanlah suka sangat membebel ni sebab
bukan ciri-ciri perempuan kesukaan abang apek.. hiok hiok hiok~~

saya ni sebenarnya seorang yang AKTIF
saya selalu main lompat tali masa kecik-kecik dulu,
bukan tu jer, saya jugak aktif dalam permainan pondok-pondok,
main galah panjang, main kejar-kejar dengan mak saya
dan macam-macam lagi lah... sekarang ni pun saya masih aktif
terutama bidang menternak lemak, homaigod!

selain aktif, saya juga seorang yang CERIA.
saya sangat ceria bila menonton Raja Lawak..
keceriaan saya sukar dikawal bila ada part yang lawak gilerrr~~
sampai saya sendiri pun tak sedar yang saya terlalu ceria sampai
macam tu sekali.. tak tahu lah kenapa aku tetiba annoying ni.

saya seorang yang KELAKAR (???)
demi menempatkan diri dalam ciri-ciri wanita idaman
abang apek, saya telah menghipokritkan diri dengan mengatakan 
saya seorang yang kelakar.. is it insane? sikit kot lalala~~~

ini yang paling susah aku nak cakap iaitu seorang yang
LAWA... hiok hiok hiok~~
aku rasa malu untuk memuji diri sendiri..
tapi demi memenuhi ciri-ciri tersebut sekali lagi saya harus bersikap 
jujur dengan diri sendiri.. nampak terlalu desprate ke, hahah! okey, okey
sila muntah, uweekk!! uwekk! uweeekkk!!!

dan akhir sekali saya mestilah seorang yang WANGI
saya selalu mandi dan bersabunkan klorox,dan saya juga pakai
perfume satu hari satu botol sampai pengsan.. betul tak kak siti~~
hai abang apek... kohkohkoh!

okey itu aje, sebab dia cakap tu je kan...
baiklah dengan hati yang tak berapa rela aku sedia menerima pujian dan
kejian dari korang, so sweeeettt!
*tunduk...!
baling telur busuk! kulit durian! tempoyak basi..
homaigod.. homaigooodd!



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕