WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, February 2 | 9:10 PM |


Assalamualaikum! hello-hello...
wassup korang? sihat? excited giler aku nak post 
entry ni.. of course la annn... gaji pertama tuuu!
ye laa, aku manalah pernah kerja sebelum ni...
tolong simpati ^^

masa belum dapat lagi duit tu macam-macam plan dalam kepala otak,
tapi bila dah dapat, hummm x sempat nak pegang.. dahh habiss sob.. sob..=(
tapi yang wajibnya mesti kena ada simpanan... aku pernah belajar ekonomi asas laa...
hahaha! gaji yang baik mesti ada simpanan...! very important for my future, serious!.. kononnya!

and, korang nak tahu apa impian aku?
aku nak pergi PARIS...!! hahahaha!
macam tak logik jer kan impian aku tuu...
but who knows kan? maybe one day i'll be there, huh, baru korang
tau.. hahaha! itulah angan-angan akuu... sekiannn...

kalau lah aku ada wang sebanyak ni.. bestnyaa...!

i'm so happy with my first salary,
keep smiling! =))
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕