WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Saturday, January 21 | 9:37 PM |
habis madu, sepah dibuang ^^

Assalamualaikum! hye, wassup!
aku sihat ;p korang jangan risau tentang kesihatan
aku.. sekali makan 3 pinggan,
hahaha! perasan ada orang yang prihatin kat aku...
kikiki^^ 

now, aku tengah layan Magika kat disney channel.. haha...
actually aku pernah tengok cerita ni time kat sekolah dulu..
tapi rasa cam nak tengok lagi dan mempromosikan cerita ni kat
hadik-beradik aku... yang jakun hehehe!
 tapi yang boringnya, asyik-asyik nyanyi.. dah macam cerita
 hindustan la pulok!

penat benar saya bekerja hari...
saya rasa macam nak pengsan... dari mana ye datangnya orang seramai
itu...? hehehe, soalan yang kurang cerdik... ye laa, ni kan cuti raya cina.
okey saya lupa sebab saya tak cuti dan saya sangat jealous!
esok kononnya kena balik pukul 7,  mati sambil berdiri la aku esok...
hehehe, tapi kalau $$$$ lebih i no hal... hahaha!

eh, eh, untuk pengetahuan korang kan, rantau panjang dah banjir
lagii... tapi di sesetengah tempat je laa, tolonglah banjir besar sikitt
aku malas nak pergi kerja.. pemalas! $$ nak..... hish.

dah la membebel melepaskan batok di tangga, aku pun dah pelik
dah ni.. ape motif aku tulis entry ni pun  tak tahu... haishh...
ni la bila dah over kerja.. otak dah tak boleh nak berfungsi dengan betul..
ok, see ya!

p/s: please be nice!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕