WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, January 19 | 11:01 PM |


Assalamualaikum! hye korang...
wassup..? aku tengah sedih ni... sob..sob..
my favourite korean drama yang aku ikuti selama 
beberapa dekad a.k.a bulan  dah pun tamat, kejap je tadiii...
wahh, best sangat.. sesuwit sekilo gula batu
kang ji wook and lee yoen jae (ainwaheeda) tu...

hadoii, bergelen-gelen air mata aku keluar,
dah boleh transfer masuk washing machines dah..
jimat air paip rumah aku bulan ni.. dengan 
sound track yang ala-ala sedih cam tu an, hmmm...
spechless lah! tapi yang aku heran
aku tak tahu mana part yang sedih....nak cakap hero
mati memang tak ah sebab heronya masih segar bugar,
heroin pulak tak mati-mati... cakap boleh hidup setakat 6 bulan je,
tapi boleh hidup sampai 7 bulan 2 hari..
hehehe...  siap boleh buat list sebelum mati yang seterusnya 
pulak tu... hehehe.. drama, biasa lah tuu...

part yang sedih tu aku
rasa sebab dia dah maafkan semua orang kot...
kiranya drama ni happy ending lah yer...
jangan risau.. kalau heroin mati aku sanggup jadi 
penggantinya..! wakakaka!
perasan an... aku memang eager giler kat drama
ni sampai sanggup tak tidur lagi walaupun esok kerja...
haii, penat dennn... dah la cuti 1 hari je, tu pun sebab raya cina...
hish, kedukut betul lah boss aku ni, kalau dia tutup
seminggu pun tak jatuh miskin laa.. hehehe...
luahan perasaan ini ditaja oleh appeton!

ok dah, esok kerja... mata ngantuk, badan penat...
aishhh... k lah, assalamualaikum!
ops, lupa... selamat bercuti korang semua.. aku gak yang tak
dapet nak bercuti.. mencik dowh camni ^^

hope you guys happy always..
and enjoy your life! 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕