WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, January 17 | 1:41 AM |

Assalamualaikum!
hyeee! korang, selamat datanglah kat blog aku yang cun melecun niii...
terpaksa memuji blog sendiri sebab tak de pujian dan hinaan dari korang,
so, daripada aku hina baiklah aku puji blog aku ni... hahaha alasan yang tak 
munasarawak langsung... okey, gurauan yang tak lawak malam hari dari sepupu nabil
raja lawak... bencinya aku.... lawak bodoh ape entah lah ni...

lewat aku tidur malam ni... al maklum
la, esok aku off day... yeayyy! jom bersorak bersama dengan aku ^^
first sebut yeayy sambil angkat tangan tinggi-tinggi dan senyum! 
teruknya rasa bila memaksa... adakah ini lirik lagu..? no? then fine.
so, inilah masa yang amat aku tunggu-tunggu...
sekarang baru aku tahu betapa berharganya masa tu kan...
adakah aku nampak bodoh bila ckap macam tu? shut up!
biar apa orang nak cakap, yang penting aku dah sedar!
kenapa tiba-tiba emo nehhh... ayoyoyo!

okey, okey! walaupun aku off day esok, tapi
manyak hal yang perlu di'settle'kan maaa...
busy mengalahkan ketua kampung! lagi-lagi buah hati pengarang
hempedu, limpa, buah pinggang tiut miut aku tu balik... humm, lagi la aku tak
boleh nak rehat... kesian qalisya dijadikan bahan rujukan alasan ^^

ngantuk ah, pedih mata dan hati, tersiksa
batin bila terpaksa menaip dalam kegelapan...
bukan sebab tak bayar bil eletrik, tapi manusia lain nak tidur tanpa
gangguan dari aku... akhirnya aku yang tersiksa... pape entah...
k lah, good night all's! sweet dreams yer darling-darling ^^
terimalah quote yang di-copy oleh saya tadi....
"just because someone smiles all the time. doesn't mean their life is perfect.
that smile is a symbol of hope and strength"
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕