WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Sunday, January 15 | 8:55 PM |

Assalamualaikum..
hello korang yang cumil-cumil semua..
sihat tak? aku dah lama tak hapdet blog ni sebab tersangat
lah busy... biasalah orang dah kerja an... hihihi! 
(tersengih2 aku nak taip ni) and, you know what, aku tak sabar
nak tengok gaji pertama aku.. hahaha! (baru seminggu lebih kerja)
excited beb!

hah, ft island buat konsert semalam kat stadium negara...
aku yang tak pergi ni menangis air mata darah kat rumah bersama
pengikut-pengikut mak pin yang lain... ciss! tapi takpe
one day i will be there with you my bias! huh..
tapi hebat gempak boy pren aku malam tu... rambut semat dowh!
honggi with new hair style...
kesian dorang tak sempat jumpa aku.. ^^

kecewanya aku tak dapat pergi konsert yang aku tunggu-tunggu
selama ini!




nanti jumpa lagi ekk, jemput datang rumah saya kat kelantan ^^


aku rindu kawan-kawan aku laa...
dah lama rasanya tak jumpa ngan classmate zaman muda-muda tu...
cehh, harap-harap diorang semua happy. hari tu aku ada jumpa
bestfriend aku, actually dia yang datang jumpa aku.. hehehe...
dia nak pergi johor, kerja kilang kot kat sana.. harap dia success kat sana woo..

i love you mimie! pembaca blog setiaku.. hahahha!

last but not least, adlina how was your day? 
is it good? hehehe! remember our mission! fighting!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕