WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, January 4 | 8:50 PM |


Assalamualaikum....
hye, pe habaq? dah makan belom..?
(kenapa tak tanya dah solat ke belum)
harap korang sihat walafiat lah yer... tapi aku tak berapa sihat..
sob..sob..sob.. tolong sedih untuk aku skali ^^
berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..
kalau nak tahu macam mana rasanya, bayangkan korang sedang
memikul seekor lembu.. haahh, macam tu lah ibaratnya.. tapi aku tak 
seberat lembu itu ok! no no no... 

ok stop! kita berbalik kepada suppa duppa hebat tajuk diatas
tu yer hebatlah sangat! seperti yang telah dimaklumkan
oleh mohor besar majlis raja-raja negeri kaki langit hijau
mengumumkan bahawa aku sudah ada part time job.. yuhuu!
s0, ini bermakna aku dah selesaikan salah satu azam tahun baru aku tu...
wauu! hebatnyaaa... puji diri sendiri ^^ 

aku sekarang ni kerja kat 'niaga jaya sdn bhd'
kerjanya amat berisiko dan bahaya... hanya orang yang kebal
macam aku je yang boleh buat kerja2 cam tu walaupun gajinya tak sebesar mana pun..
but the experience is more important than that! huhuhu...
propa jerrr! kedai ni jual barang2 kaca seperti pinggang mangkuk gitu laa..
nerbess jugak la aku awal2 tu.. pastu macam shy-shy gitu ann..
ye la, aku kan 'budak baru'. rasa bangga la dipanggil 'budak baru'

okey, see you next time k, penat! nak resssssttt...
bye peeps!


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕