WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, January 3 | 1:33 AM |


Assalamualaikum! hye, pe kabar?
dah masuk 3 january 2012 kan.. hummm cepatnya
masa berlalu, anyway this is my first entry in 2012!
s0, congratulations to me! hehehe... apalah membebel tak tentu 
pasal malam-malam buta ni an... aku bukan apa, rasa macam tak sabar
sangat nak menaip ni... tangan ni dah gatal-gatal dah hehe, poyo jer.

korang dah tahu an pasal Nur Amalina tu, zasss sangat!
aku terkezut giler kot! culture shock habesss!
aku ingatkan mizz nina dah tadi.. siyes terkejut, rugged giler.. memang
speechless lah omputeh cakap.. alah, dia ni saja nak tambah bilangan pelajar
yang cerdik kat obersea tu mengkomerSIALkan nama negara.

(tukar mood serius balik)
tapi tak sangka kan, walaupun Amalina salah seorang pelajar 
terbaik SPM suatu ketika dulu boleh jadi cam ni, dulu bukan main lagi
nama disebut-sebut, kalau boleh aku nak mengaku sedar, but now!
putus saudara! aik bila masa lak aku jadi saudara dia ni.. hehe

tapi bila dah jauh dengan mak bapak,
environment berbeza, agama pun semakin kabur hummm, pelajar terbaik
pon boleh terpeleot.. semua ni, atas pilihan diri sendiri lah kan..
tapi jangan nak salahkan mak bapak,
cakap pelajar terbaik... tak kan tak boleh nak pikir kot annn, dah besar dah pun..

0lolol0... shuweet nyer dier...

dan tiba-tiba bertukar! (dialog ultraman)
w0w!


dengan kawan baik.


photoshoot 

huihh, dahsat sungguhhh... 

p/s: aku layan biar mimpi sampai ke bintang tadi, best lah jugak walaupon aku
rasa geram nak tumbuk muka heroin tu tadi sebab berlakon dengan bang randy.. 
ihik,ihik,ihik...

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕