WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Saturday, December 31 | 9:41 PM |

Assalamualaikum! hye korang,
apa khabar..? sihat? harap-harap sihat lah yer 
boleh sama-sama countdown malam ni..
s0, hows your 2011? best tak..?
bagi aku 2011 is turning point of my life.. ecececehh...
bagi aku jugak tahun 2011 banyak meninggalkan kenangan 
manis bagi aku, korang cam mane?
s0, inilah entry terakhir aku untuk tahun 2011... hehehe, rasa bangga jer.

kalau sebelum-sebelum ni, tepat pukul 12
malam tu, memang boleh tengok vampire bunga api
yang santek-santek tiut miut! tapi sekarang ni cuaca asyik hujan je,
aku rasa macam kat england dah. macam lah pernah pergi england an..
poyo jer! so, tak dapet lah nak tengok vampire,ops! firework lah...

hari tu aku cakap nak plan aku punyer azam 2012.
so ini dia azam tahun baru aku. jom tengok ni, kalau tak nak
tengok, baca pun tidak mengapa.. hehe loyar buruk terakhir 2011.

-dapat kerja part time
-dapat results gempak 
-dapat masuk university
-lebih mendekatkan diri kepada Allah

s0, inilah entry terakhir aku tahun ni.. so, selamat menyambut
 tahun baru 2012! semoga tahun ini menjadi tahun yang lebih baik 
bagi kamu semua okey! and, aku mintak maaf kalau ada terkasar bahasa
sepanjang aku berblogging.. semoga kita semua boleh buka buku baru 
sempena tahun 2012 ni yerp! ok bye, assalamualaikum!
bye-bye 2011, welcome 2012!!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕