WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, December 29 | 9:46 PM |

Assalamualaikum!
hye korang.. wat pe tu? dua hari lagi kita semua 
akan menyambut tahun baru kan, tak sabar rasanya...
tahun baru, azam baru, so bermula lah buku baru dalam 
hidup kita semua an.. ceh, aku dah mature giler beb!

ok, jangan spoil mood mature aku..
apa azam tahun baru korang..? aku kalau nak list memang
banyak giler tapi aku just takut azam aku tu tak tercapai je..
azam tahun-tahun lepas pon banyak lagi belum settle nih.
rasanya tak perlu lah aku buat azam untuk tahun 2012 kan..
kalau buat pun tak menjadi jugak.. menyusahkan dan buat sakit hati jer!
korang pulak cam mane?







TAPI....!
itu semua cuma suara-suara halus yang bisik2
kat kepala aku tu tapi korang jangan risau sebab aku
dah buat MOU tadi. tak ganggu aku lagi daa.. ^^


no no no! korang jangan nak berfikiran cam gitu tau.. 
tak baek untuk kesihatan fizikal dan mental

azam tahun baru tu boleh membuka lembaran baru 
dalam hidup kita.. walaupun ianya belum lagi tercapai
korang boleh terus berusaha untuk mencapainya kan.. jangan
mudah berputus asa! azam tahun baru akan buka something 
yang baru untuk kita semua
waahhh! mood matang aku dah datang balik dah walaupun
ayat tunggang langgang!

aku nak plan azam tahun baru aku supaya 
aku boleh sukses..! sukses..! korang pon join la untuk 
matang bersama aku^^ kikikiki!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕