WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, December 28 | 8:43 PM |

Assalamualaikum! 
hye, hello! apa khabar? lalink semua sihat?
sekolah dah nak start dah ni, amacam korang punya preparation
agak-agak dah siap belum? 

yang dah menopause macam aku ni , erk...
maksud aku yang dah habis belajar lah.. aiipp, suke pikir bukan2..
aku guna ayat personifikasi  ^^ hehe.
cepat korang pikir kot lain erkk..hehe, korang mesti relax giler
an, maksud aku 'kita' tengok adik-adik try baru baru sambil mengimbau 
kenangan lalu... ecececehh... tiba-tiba aku rasa dah mature giler beb!
hehe.. 

kalau dulu time-time macam ni aku lah orang yang paling
eksaited nak beli barang sekolah baru..
kalau tak dapat nak jugak aku nangis kat situ...
ngeh3! tapi tu zaman dulu-dulu la...
dulu-duluuuu tuuu... jangan nak compare ngan sekarang,
sekarang aku dah mature
barang-barang persekolahan adik2 aku yang dah siap:
-uniform
-buku dan alat tulis
-ape lagi ek..? tu je kot.
aku pulak yang busy.. it's okey!

p/s: tadi aku pergi interview.. hahaha! 
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕