WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Thursday, February 2 | 9:47 PM |

Assalamualaikum! hye awak, awak and awak!
ini ialah entry kedua saya untuk malam ni... haha, rajinkan saya.
kalau tak, hummm seminggu sekali pun belum tentu...
 entah kenapa tiba-tiba jer aku rasa macam bersemangat jer..
tak tahulah bersemangat untuk apa.. adakah bersemangat nak naikkan 'sale'
hahaha! memang gila 'sale' aku nih!

so, apa yang patut kita buat untuk menaikkan semangat?
nyanyi lagu NEGARAKU.
betul..! aku pandai... actually aku dapat idea ni sebab budak-budak
kat tempat kerja a.k.a salesgirl suka nyanyi lagu negaraku bila stress.
so, aku rasa menyanyi boleh membuatkan kita kembali bersemangat!
ni lagu kebangsaan negara Malaysia.. i love malaysia!!

NEGARAKU.
Negaraku tanah tumpahnya darahku,
rakyat hidup,
bersatu dan maju,
rahmat bahagia,
tuhan kurniakan,
raja kita,
selamat bertakhta,
rahmat bahagia,
tuhan kurniakan,
raja kita,
selamat bertakhta.

okey... trimas, jumpa lagii..! daaaaa....
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕