WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

4comments_________________________________________________________________________________
Saturday, September 17 | 3:40 PM |
Assalamualaikum... hye, apa khabar 0llz..
harap korang sihat-sihat jer, kalau ada yang sakit ke, demam ke, 
cepat2 pergi telan ubat ^^ wah, amat prihatin!

hari ni merupakan hari yang best dan sedih..
okey aku citer yang tak berapa nak best lah dulu yer..
actually kawan aku kehilangan ayah dia hari ni.. aku dengar ayah dia 
sakit jantung... aku harap dia tabah tempuhi semua ni... 
al- fatihah...

okey, yang best nyer! ni lah first time bila 
aku check akaun nuffnang angka untuk earnings tu berganjak dari
RM0.00 kepada  RM0. something-something....
hahahaha! okey lah korang lagi banyak dari aku tapi
aku happy sangat sebab ada gak orang yang sudi bersedekah kat aku...
thanks sangat!!! hoorey-hoorey! alahaiii ober eksaited lah pulak 
minah nih... okey lah... daaaa!!










PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕