WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, September 21 | 10:03 AM |
Hell0 hello hello kopi ke milo?
ngeh3! entry budak tak pergi skolah
tapi berusaha untuk bangun awal pagi sebab tak nak
lepaskan peluang keemasan keperakkan dan ke an an an..
nak online bila adek-adek pergi skolah,
aku? dok umah.. tak exam hari ni...
s0, baek aku baca buku kat umah je..
"entry nak tunjuk baek" ^^

okey, memandangkan musuh aku yang aku namakan
"ISKETAMBOLA" a.k.a MALAS  ni suka tau
datang pastu bisik-bisik kat telinga suh aku tidur, makan, then 
tengok telebisen.. aku mencik tau! now aku
 nak buat entry untuk naikkan saham mo0d aku
untuk belajar.

1. BELAJAR ITU BEST
sebab kita akan dapat banyak pengetahuan
 baru yang kita tak tahu.. makin kita belajar lagi banyak
sebenarnya perkara yang kita tak tahu...
bak kata-kata hikmah yang aku baca^^ 
malah ada kalanya ilmu yang kita dapat
 tu amat berguna untuk digunakan bila dalam situasi ini,

"alahh.. tulunlah aku, aku
tengah DESPRATE sangat ni.." see, see! tau tak time
bila ni? hah, ape lagi time exam lah.. *aku la tuu..

next

"ceteka-ceteka kuasa veto dalam PBB?
erkk..eerkkk.... amerika, beritennn, chiii na, feerancess, then ruu ruu siaa
ye dop?" huh, soalan cepu cemas bila cikgu 
datang mood nak buat cute kuiz tak rasmi^^

okey takat ni lah dulu pesanan khidmat masyarakat untuk 
diri sendiri and pada sesape yang berada dalam
situasi aku ni dan yang nak guna tips
ni, kalau rajin wat lagi^^  macam lah terror sangat hahaha!
ade.. ade.. adeee?

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕