WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, July 7 | 8:59 PM |
assalamualaikum! anney0ng! hell0!
i'm full today! hahaha! kenyang gegila kot.. best dow
bila bapak sedara aku datang.. hurmm.. murah rezeki kita0rang..
syukur alhamdulillah!

tadi dia belikan kita0rang nasi yang dalam daun pisang tuu..
alaaahh, yang letak dalam daun pisang pastu letak gulai
dengan ayam goreng.. aku tak tau ape nama nasi tuu.. ngeee

0k, back t0 jalan yang lurus.. hehe
aku jalan2 kat go0gle images tadi, pastu aku tertarik dengan
satu menda neh.. korang tahu ape..?

jeng..jeng.. jeng.....!!

ianya BILIK TIDUR...
perlu ke aku bold kan?
dah..dah..dah...
ni bukan ape yang ''aku maksudkan'' tau!
aku suka lah dengan design2 bilik tidur yang comey and cute
sangat tuu..  hari tuu aku beli flowers pin yang comey and cute jugak
tapi sampai sekarang menda tu masih tak berkhidmat untuk aku
teng0k! suke tau melencong... huh!

antara yang aku sempat rompak dari pakcik g00gle
ini diaaa... let's check it out!




time kecik2 selalu idamkan bilik macam ni.
fairy tale konon-konon.. cinderella tak jadi =(




pastu, bila dah besau sikit konon2 tak nak share
bilik ngan adik2.. admirer ada bilik hak milik persendirian..
walaupun adik beradik derd0zen-dozen..
*dish hempuk kepala sendiri dengan bantal..ngee*




haaa, pastu bila dah lagi besau dan semakin membesau
dah tak nak lagi bilik CINDERELLA WANNABE
yang pink-pink cute ch0mel ape semua tu
n0w, cuma nak bilik yang boleh bagi keselesaan dan kedamaian...
waaa.. damainya rasa....

TAPI STILL RASA TAK NAK SHARE BILIK
h0w terrible kan!

p/s: terasa sedikit damai sekarang.. 0_o
tajuk masih tak boleh blah!
                     

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕