WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, July 5 | 9:56 PM |
assalamualaikum.....
hehe.. kerap sungguh saya menulis 
entry pada hari ini.. waa, ayat tak boleh blahh..
betul-betul ikut BM..

dan kita berbalik pada tajuk kita yang tak boleh blah
tu, who is about depression..yup! i hate dipression..
kata orang kehidupan tanpa masalah ibarat
kehidupan yang tak ada perencah..
perencah bunjut kah..?atau perencah maggi kah?
takkk aa kann,
macam tak ada pahit manis lah dalam kehidupan kita kan..
tapi,
bila masalah tu datang, cakap la tak ade perencah ke, 
tak ade kuah ke, tak ade lauk ke.. kita tetap tak nak..

in my case, aku paling benci bila aku dilanda 
''personal problem'' time-time ni..
dah la tak lama lagi nak exam STPM.. 
hate it s0 much!
benda yang paling aku benci terjadi lagi
untuk kali keduanya.. dulu pun time aku nak exam jugak
sampai bila masalah ni nak selesai pun i'm not sure..
but depents to ALLAH will..

''ya Allah, bantu lah aku dan keluargaku.. ringankanlah beban 
kehidupan kami sekeluarga, engkau berikanlah 
petunjuk kepada kami dan murahkan lah rezeki kami ya Allah''

p/s:happy dapat chat ngan my cousin 
yang dah lama tak jumpa..
hope she's being well there!



Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕