WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, July 8 | 9:29 AM |
assalamualaikum...
salam jumaat untuk korang semua...
hari yang indah dengan cuaca yang baikk punya..
aku bangun tidur dengan rasa happy jer..
lepas tu rasa rindu kat blog, aku bukak blog dengan niat
nak baca entry2 terbaekkk dari korang yang boleh bagi aku
information awal2 pagi ni..

TAPI...!


hish, aku tak tahu apa yang aku dah buat kat blog semalam
sampai blog mengajuk ngan aku dan melakukan something
yang aku anggap tak boleh dimaafkan...!!
ada ke dia cakap aku tak pernah follow mana-mana blog lagi
sebelum ni...! memang tak arr!!

bila darah aku dah betul2 sampai ke kepala
aku tekan dashboard balik...
ehh, tiba-tiba je dia wat baik ngan aku..
dia bagi balik semua kawan-kawan aku...
o0hh.. blog nak bergurau senda ngan aku rupanya pepagi buta
ni... adoii... tak pe lah miss blog,
aku tak perlukan gurauan kau pepagi jumaat ni
haha! ok lah babai!!

p/s: setiap perkara perlukan kesabaran! ciss!!

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕