WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, July 12 | 10:18 PM |
hell0! assalamualaikum! h0w are y0u?
huh, baru je siap taip bahan bm  untuk present es0k..
haduss, rasa macam nak tercabut biji mata
mengadap lappy.. nasib baik lappy baik hari ni kan lap! 0_o
sengal cakap ngan  lappy* haa... kalau tak kesian  lappy kena
sumpah lappy comel, baik, cute, handsome, and manyak lagi...
bak kata pepatah cakap tak serupa bikin..
hehe aku lah tu.. tapi betul ke 'peribahasa' tu?
konpiuss akaakkk... =)ngeee


tadi wanie koll cakap dia punya belum siap lagi..
omaigod!!
risau sehh.. tapi aku harap diorang dapat siapkan
''projek'' kitaorang yang bertajuk PERPADUAN KAUM tuu

harap-harap presentation esok berjalan dengan lancar..
berjalan..? humm, pape je lah kak kiah ooii...
mata pun dah ngantuk..
sleppyyyy.....



p/s: baru aku perasan aku kuat teng0k telebisen!
abis cerita aku boleh ingat tapi bila masuk hal belajar...
harammm...! kuatkan semangat untuk belajar!!
FIGHTING!

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕