WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Sunday, April 1 | 4:01 PM |
Assalamualaikum!
hyee.. selamat petang!
dah makan belum? semenjak dua menjak ni
rumah aku rasa macam aman and bosan. sebabnya, farish
balik jumpa ibu dia kat KL, 
kalau tak, hari-hari aku gaduh dan
berperang macam perang dunia ke2.. dia tak ada bosan lah pulekkk! selalunya time
time macam ni, penat aku nak paksa budak tu tidur..
sebab aku malas nak jaga.. kalau tidur, senang!! aku boleh relax.. hihi

ape punya kakak lah!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕