WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

4comments_________________________________________________________________________________
Saturday, December 3 | 6:20 PM |

hallu! ape khabar? 
haaa, hari ni aku nak imbas muka depan
imbas kembali kenangan masa aku budak-budak dulu..
rasa cam chuweet jer ingat zaman kecik-kecik..
okey! sedar diri bila sekarang dah besar gedabak..
sape suruh ternak lemak banyak-banyak...
okey! ni sebahagian mainan febret aku zaman kecik-kecik..
actually banyak lagi tau, tapi ni jer yang aku nak citer untuk
mengisi masa terluang ni...
layannnn!


1.LOMPAT TALI
aku memang suka main ni,
aku kiranya jaguh la kalau main benda ni
(buad muka tak boleh blah)
aa ah, jaguh dalam kalangan adik-adik aku.. 
bila last-last main sampai paras atas daripada kepala suka
buad konon-konon makan anggur, buad yang paling selamat 
sebab tak nak ambil risiko
tapi sekarang lompat paras lutut pun tak lepas..
maluuuu! sape suh ternak lemak" nananana~~~

2. MAIN SOROK-SOROK
saya suka saya suka! 
aku memang suka cari tempat yang susah nak jumpa
tapi aku yang selalu jumpa awal
huh, memang tak de bakat bab menyorok.
port yang selalu aku suka
- belakang telaga rumah nenek aku
-belakang pokok katak puru ^^
-bawah rumah nenek aku, tak pun dapur
sempat lah aku makan huhuhu! 
pastu, bila dah ready suka jerit perkataan ni kuat-kuat!
kulup! @#$%^


3. MAIN COH

tapi kitaorang panggil ni main tol
aku pun tak tahu lah nak bayar kat sape tol tu,
tapi best! kalau main mesti panjang gila, pastu aku 
selalu yang jadi "IBU" pada anak-anak buah aku..
kadang-kadang rasa cam hebat jer bila 
budak-budak berebut nak masuk team aku! wahahaha!
sabar yer adik-adik, biar akak osom dulu okey!


4. last but not least, MAIN MASAK-MASAK
haa, ni lorang tak payah nak diva sangat,
sekali pun korang mesti pernah main an an..?
mainan ni femes dalam kalangan kita kita jerr! 
budak-budak laki jarang main ni, kalau main pun mesti
pegang watak sebagai bapak, suami, adik atupun driver 
kepada "datin-datin". memang best lah mainan ni,aku dulu sanggup
masuk semak samun tak kisah ada ular ke pacat ke ape ke, asalkan
dapat bahan untuk jadi peruk, pinggan,gelas, sudip macam-macam 
la..


sekarang ni budak-budak dah tak main benda-benda ni,
diorang layan ps2,ps3,psp dan mainan-mainan lain, aku pun
 dah tak tahu nak menyebutnya..
kesian tak dapat nak rasa nikmat zaman budak-budak hingusan
macam kita.. kita..? aku kot! huhuhu
okey bye!
hah! lupa nak say thanks from bottom of my heart to
pak cik google, sori erk, ragut gambar2 diatas!
okey... bubye!!!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕