WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, November 29 | 9:08 PM |

HALLUUU...! apa khabar?
okey! aku k.o (agaknya lah) 
alamak! teruk betul lah aku ni.. tau tak nape..?
sob..sob..sob.. rupa-rupanya dah setahun.. 
kenapa lah boleh aku tak perasan..
teruk teruk... aku harap-harap dia tak merajuk... 
0ohh tidak...

oleh sebab umurnya dah meningkat 
so, aku rasa aku kena biarkan ia berdikari..
kikiki!
ape, ingat benda ni ada kaki kenak suh dia berdiri di atas 
kaki sendiri...
aahhh belah la! straight to da point je lah!

sebenarnya umur blog ni dah meningkat satu 
tahun... kiranya berumur setahun tiga hari lah cukup hari ni
tapi aku jer yang tak perasan... wah bangganya aku
sebab followers aku pon dah meningkat.. tinggal lima
followers je lagi nak cukup seratus...

okey la tu kan, setiap followers tu amatlah berharga
bagikuu.. wahh, cliche ehh... okey!
tapi biasalah kan sebab aku busy sangatttt dengan exam, bukak
ni pon time free sesangat dan bila broadband masih bernafas...
sekarang aku nak nyanyi, sape yang ta nak dengar 
tutup telinga! 
ehhemm, ehhemmm....!!

happy birthday to you!
happy birthday t0 you!
happy birthday to my blog...
happy birthday t0 you!
mekasih-mekasehhh...!!

dah! pergi stido!
ops!!
study lah!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕