WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Thursday, December 22 | 11:45 PM |

Assalamualaikum!
hye, ape khabar? sihat tak..?
ok, aku tau soalan ni je yang selalu aku tanya.. hehe!
tak per tu kiranya aku concern la kat korang an an an!
hai, ape la malang nasib aku dah la desprate nak cari kerja
pastu tertipu dengan mesej liar yang menawarkan pekerjaan
yang, yang, yang argghhhhhhh!!!
0ohh mak, tipah tertipuu!

kat mana ek aku nak mulakan...?
perlu ke aku cakap yang time aku dok hidang2 nasi pastu 
kawan aku ada forward mesej. bunyinya macam ni, bunyi ek?
dia tulis cam ni...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
makluman! ada tawaran krja untuk lepasan 
spm dan stpm.. masih ada 30 kekosongan
untuk pengawas pnjaga ppriksaan akhir smster
uitm machang, tmpat tinggal disediakan.. sesiapa berminat
sila hubungi en.faris 013-*******... senarai nama hnya
akan dpilih slpas jam 12 mlm ni, tq
-tlng frwrd kat kwn2

wah! tawaran cam ni gila nak lepas, dah la aku tngah
jadi penganggur terhormat sekarang ni, apa lagi aku trus kol 
kawan aku nama dia mimie. kami sama-sama tengah desprate 
amat nak kan kerja sekarang ni.So saja la tnya btl 
ke tak, nak pergi tak, mmg rugi la kalau lpskan ni ^^

eksaited dowh aku, sampai mengeluarkan perkataan yang 
membuatkan hati adik aku TERGORES dan TERGURIS! hahahha!
chill.. chill...!! nothing pun sebenarnya.

aku trus msk bilik, aku kol, eh, sebelum tu aku betulkan suara...
ehemmm ehemmm! 
(suasana bising dalam talian "en.faris")
aku---"salam, ni en.faris ke? saya dapat tahu cik tngh cari
org untuk jdi pngwas ppriksaan sem akhir kat uitm machang kan?"
e.f---"wsalam, HAH? awk nak bagi saya kerja ke?"
(suasana bising terus senyap)
aku heran..
aku---"tak, kwn ada frward msj ckap cik nak cari bla.. bla..
bla..."
e.f---"eh, tak de, saya pun tengah study lagi sekarang ni" 
aku---"0o, ok lah klau mcm tu, erkk, sorry!@#$%"
-end call-

cis! sape la yang cekodok basi buat msg tow!? malu gila!
tak tau ke aku ni tngah meroyan-royan nak mencari kerja, dibuatnya
msj entah pape plak...aku tak puas hati kalau 
aku sorang je yang kena, tidak sama sekali! jahat an? kikiki
 so aku text mimie suruh dia lak yang kol 
dengan berbekalkan bermacam alasan, then mimie kol mamat 
tersebut!

mangsa kedua "en.faris" kol aku.
ketawa dan ketawa dan ketawa! then aku buat pengakuan yang 
aku pun dah terkena."gila malu aku ain"
argggh, perkataan keramat itu!! tapi tetap gatal.
"tapi suara mamat tu macho kot!" cis kau mimie!
hahaha! malu tetap tebal cam kulit buah machang 
kat muka. huissh!

adooiii, apelah nasib... terkena smpai mcm tu. mentang2lah
kitaorang baru habis exam, temporary work lah konon.
tak nak dah aku prcaya msj2 liar cam tu lagi.. never lah kot!
bad moments! bak kata mimie, jangn percaya dngn msj liar.
ai.. ai..! ma'am..

baru aku perasan ayat-ayat yang aku guna ni cam peliks je.
aku rasa macam dah terikut ayat-ayat yang dalam novel kot...
kenkonon!! uweekkss!

luar tajuk,
last novel yang aku baca, VERSUS by HLOVATE.
terkezut aku, tengok muka depan cam novel tuk bdak2 remaja cam gitu,
tapi bila baca fuhh, aku pun rasa cam terkena je...
banyak menekankan hal agama. aku respect la!
kalau korang dah baca mesti tau tentang kisah MINN and AO
right! any suggestion tak untuk novel terhangit di pasaran?

AHAH! ADLINA ni baru real punya citer.. akakaka!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕