WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Sunday, December 25 | 10:52 AM |
Assalamualaikum!
hye, buat apa tu? susahnya nak menaip dengan sebelah
tangan ni... hohoho! actually tangan aku sakit maa...
bukanlah sakit sebab exciddent ke hape, tapi sakit sebab terlalu
rajin... kikiki! rajin lah kononnya... 

rumah nenek aku ada buat as-syura so kitaorang
ramai2 menyibukkan diri.. awal -awal memang best tapi bila dah 
lama-lama penat woo! dah la panas, berat pulak tu..
tapi takpe, dapat gak rasa suasana buat as-syura ni an?

baru aku tau yang kita boleh letak pape je dalam
as-syura.. tapi yang berkaitan lah tau!
antaranya yang aku tengok diorang letak
-santan, gula, garam
-beras, daging
-kacang merah, kacang hijau
-jagung
-serai,lengkuas,halia

and banyak lagi laaa, memang tak habis kalau nak
citer, nanti kalau aku cakap yang salah pastu korang ikut
habisss laa. 

malaslah aku nak menaip panjang 
panjang sebab susah payah aku taip korang tak nak baca pun... hihihi!

inilah as-syura! sudah siap dan dah boleh dimakan.

best la masa mula2 masak tu.. dah la letak atas daun 
pisang.. i loike ^^

hmmm, dah la.. aku ingat nak upload lagi tapi
keadaan tak mengizinkan.. ok lah... bye!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕