WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, December 20 | 4:48 PM |

Assalamualaikum!
hye apa khabar? sihat? kalau sihat baguslah^^
Tak sabar lah nak tengok drama Bicara hati, kat 
TV tak cakap lah pulak bila start citer tu.. aduii saje lah tu nak buat suspen..
aku je kot yang rasa suspen, orang lain tak pun kan..
korang pun rasa suspen gak? ok kita geng! give me sepuluh..

berbalik pada tajuk asal
actually 20-12-2011 adalah bufday sis aku zulaikha
yang ke 21... ehh, 12 laa... (konon-konon tersilap) 
 tahniah yer! aku nak nyanyi ^^ tak kira suara macam 
katak bawah tempurung pun.. peribahasa... ermmm fail!
marah cikgu BM aku ^^ 

happy birthday to you! x2
(malas nak taip)
happy birthday to zulaikha eka...
happy birthday to you!!! lalalala!!

satu lagi,
Allah selamat kan kamu...
Allah selamatkan kamu...
Allah selamtkan zulaikha ieka...
Allah selamatkan kamuuuuu!

semoga panjang umur dan murah rezeki, cepat BESAR 
dan cepat2lah update blog yer boring gilerrr hahahaha!!

kek ni special for you!
just stolen it's from uncle google.. haha! how terrible...
aku suka mencuri kat uncle google^^
sedap tak? kawaii tak? 0oo terharunya aku... ^^


sorry tak de hadiah, tunggu aku kerja dulu baru mintak ^^
hahh, tahun ni nasib baik birthday bukan dalam banjir an
tapi tetap dalam musim hujan.. it's okey!
eksaited giler dah boleh buat i/c....
pesanan terakhir, pakai perfume banyak2 nak buat i/c
biar wangi sampai dalam i/c terus
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕