WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Saturday, December 17 | 10:00 PM |

ASSALAMUALAIKUM!
hello everybody ^^ now i'm FREEEEE!
yah0oo!! best sangat rasa macam nak lompat2!
free means bebas, bukan percuma kikiki^^
(ketawa menyampah) actually aku dah mula bebas sejak 
14/12/2011 wah, nmpak dramatik je tarikh tu..
tapi atas sebab2 tertentu, hari ni baru dapat buat entry nih.
now aku dah bebas! bebas dari benda2 alah ni :-

-sebagai pelajar sekolah (now bekas)
-uniform sekolah yang berwarna biru
-buku-buku yang tebal tak hingat
-menghadap bangunan yang sama setiap hari
-last but not least bebas dari perhimpunan setiap ahad "_"

actually banyak lagi, tapi bila ingat balik kan aku rinduuuu...
lepas habis jer paper last, kitaorang salam2, pastu bergambar sikit2
aku sedih weiii! rasa macam dah tak jumpa lah pulak lepas ni...
kawan-kawan jangan lupa aku tetiba jer dah rasa rindu,
rindu masa belajar ngan kawan-kawan, dengan cikgu-cikgu.
tapi aku kena sedar lah yang umur aku dah tak layak 
dipanggil pelajar sekolah lagi... hahaha! kononnya!
rasa cam dah dewasa lah! jap 19 tu masih belum dewasa ke? 

i'm freeeee!!

meraka yang baru keluar penjara stpm!
happy nampak.

tersengih kegembiraan sebab dapat jawab dengan jayanya!

sesi menconteng baju! balik ni siap kau kena marah ngn mak ko.
gunakan FAB!

makhluk tuhan paling seksi tiga orang tu ada je dimana2.. hampehh!

now, dah tiba masanya untuk aku mencari kerja..
rasa macam tak sabar lah pulak nak rasa cari duit sendiri ni.
macam-macam yang aku dah plan tapi tak tau 
lah plan aku tu berjalan dengan lancar ataupun senget
ini diaaa :-
- aku nak kerja
-nak buat lesen kereta
-nak jalan-jalan satu malaysia (?)
-nak beli lap top baru, tu pun kalau cukup duit lah ^^
-nak bagi sikit gaji pertama aku kat umi.. wah! terharunya aku!!!
-nak macam-macam lagi lah...!!

tapi sekarang ni kerja nya pun belom ada!
cisss, cakap mengalahkan orang dah dapat kerja tetap lah pulak.
papepun, aku suka sangat! kerja... cepatlah cari aku ^^

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕