WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

4comments_________________________________________________________________________________
Saturday, June 4 | 9:17 PM |
salam sabtu korang... semoga hari ni merupakan
hari yang ceria buat korang...
musim cuti ni mesti korang dapat bnyk undangan
perkahwinan kan...
humm, yang mana sempat tu just go tapi yang
mana tak dapat pergi to just say sorry =)
aku pun dapat undangn hari  ni tapi tak pergi sbb busy giler..!


aku nak minta pendapat korang tentang menegur kawan..
bukan lah aku nak cakap yang aku ni perfect untuk
menegur orang lain tapi as a friend aku simpati..

sympathy for her parents yang mengharapkan yang terbaik dari
anaknya dan simpati kepada guru-guru juga yang
mengharapkan student ni dapat menaikkan nama
dan prestasi sekolah...
aku pun patut terasa ni.. (wajib terasa!)


macam mana kita nak menegur someone tu
sedangkan dia lebih baik dari kita..?
nampak janggal kan..?
tak..? tapi bagi aku ya!

tapi patut ke kita biarkan dia hanyut..?
hanyut dengan CINTA...??
ok lah kalau korang cakap ''pandai lah dia jaga diri..''
tapi kalau results dah jatuh,
best student hanya tinggal gelaran...

as a friend,
aku cuma mencuba apa yang hanya termampu..
what should i do..? share with me guys..!

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕