WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Saturday, April 2 | 9:22 PM |
assalamualaikum! 
apa khabar korang..? kucing-kucing korang sihat tak..?
lembu-lembu korang, pokok-pokok getah korang..
apa macam sihat tak... hehehe, pokok getah tu yang penting
sebenarnya, kalau pokok sakit tuannya pon sakit lahh...
betul ke..? hehe, jangan pakai sangat kajian prof ain wannabe nie..

perlukah aku straight to the point,
this monday muet test gonna be started!!! (buat muka siyes okeyh!)
0ooemmmgiee..
dalam kepala aku yang ada cuma muet, muet, muet!!
nasib baik aku dah search pasal muet,
and teacher give us some tips lah so, rasa gugup tu
hilang sikit..
semalam and this morning pon ada kem pasal muet
s0, bila dengar tips from sir aziz aku rasa lebih
confident nak jawab muet! ceh, poy0 je..

aku kira ok lah kan sebab tahu bila
test tu start, tapi ada lah sekor seorang manusia ni
      tet.. tett...
      open massage..
      ajik 6A2 : ain, muet start bil0..?

ehh dia ni tak alert betul lah.. tak kan lah tak tahu..
biarlah, aku reply
       ain cute   : 4/3.. hari isnin

waa.. konfiden je aku bagitau tu..
korang perasan tak yang tarikh aku bagi tu salah...
hahaha! aku pun silap tarikh jugak..
silap bulan je pon...
lantak lah kau! wakakaka

okeylah, got to go
see you next time!
p/s: gotong royong tak rasmi bersihkan kelas
      sebab kelas kitaorang kena jadikan bilik kuarantin
      lorh, macam budak kena h1n1 jer kan.. huhuhu
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕