WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, April 7 | 1:59 PM |
assalamualaikum......!!
korang..! speaking test dah habis dah..
cuma listening,reading and writing je belum lagi.. hehe
tuhan je lah tahu betapa leganya aku...

hari ni ponteng tak pergi sekolah sebab
malas tak de exam, kalau pegi pon boring jugak
sebab kena jadi hantu kak limah,
berkeliaran kesana kesini, baek kak limah duduk umah
kan kan kan...!

haaa, korang... korang perasan tak sekarang ni banyak
siot cecite -cecite cerita hantu kat telivisen kan...
aku pon heran, maybe sekarang ni fashion cerita2 hantu kot..
tadi aku nengok kat tv berduyun-duyun iklankan cite
hantu yang akan dikuarkan tak lama lagi..
hantu kak limah balik rumah laa, eh.. tu bukan ke dah lama
kuar.. hehe, sori aku silap.. tapi aku buat pengakuan kurang cerdik
jujur, akuuu lupeee rr... tapi siyes wa cakap lu berduzun-duzun....
hehehe..

hurm... biarlah dia.. dorang pon nak carik makan jugak..
tapi aku still gilakan korean drama hehehe...

2.00pm, haa.. time kat bawah entry tu tak boley pakai tuuuu...
haaa.. perutku sudah memberi isyarat
bunyi mintak dimasukkan ayam goreng pedas, ikan masak tiga rasa,
tom yam pedasss, telur dadar, sambal belacan dan yang paling best 
mesti ada budu bersama-sama ulam kacang botol, nescafe ais dan 
pencuci mulut buah doyan...
w0oo sy000ooo habeesss...!
giler..., makan ke hape cam gini ni...
ada haku kesahh.. huahahauahahahaha!!!
ops, sopan sikit hikhikhik...........
daaaaaa....!!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕