WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Tuesday, April 26 | 7:14 PM |
assalamualaikum....
apa khabar...?
kenapa hari ni aku rasa hari yang besttt sangat...
actually tak p0nn...
pelikss laaa!

cikgu cakap STPM ada 180 hari lagi...
=) ngeee! kalau dikira tambah darab tolak bahagi
ada 1 setengah hari je untuk aku
baca,faham, hafal, ingat satu-satu bab tuu..
mampos mati akuu...
ada ke someone yang bermurah hati nak
tulun aku.....? ngeee
ada ke..? aku rasa aku lah yang patut tolong diri aku sendiri..


Haa, ingat tak kes ni?
she's get many experience
flying fox, canoe, yang best kena tidur atas minya tar!
biasa la tuu.. hehe..
dua hari tak pergi sekolah sebab demam..
adoyaii!

korang pergi tak konsert BIEBER?
best tak..?
mesti best kan kan kan...?
jealousnyeerr  =p
(ops! bahasa ewwW)
aku tengok kat YOU TUBE jer..
nasib baek tak pergi
memang tak boleh pergi pun
ramai do0.. aku yang ketinggian tak
berapa sangat ni.. hurm... BERMASALAH!

P/S: ain, kawan yerr...
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕