WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, April 29 | 9:56 PM |
hallooo! excited ni nak citer something
tadi aku pergi thailand..
ok kita kecikkan sikit...
tadi aku pergi golok
hohoho! best sangat... untuk ke pertama kalinya 
aku pergi setelah 13 tahun
aku tak menjejakkan kaki ke golok...

pukul 4.30
dengan rasa excited plus takut naik perahu
plus tak bawak IC
aku wat selamba badak jee... hehehe

kazen aku sewa motor HONDA WAVE ok...
kitaorang pergi 3 orang
iaitu aku, k.nor and adik dia arif..
haha! naek moto tiga orang
tanpa pakai halmet... 0_o
sungguh ish ish ishhh kannn!
nasib baik nothing bad happen =)

tujuan sebenar kitaorang, nak
pergi cari hanger baju and pulut ayam jee..
jalan-jalan sampai tak sedar pukul 6.30
nasib baek umi aku sporting
hehehe =) ngeee
tapi siyes best!


huhu.. aku dapat duit kutu ni nak borong 
satu pasar golok! huahaha!
tapi sayang tak dapat nak snap pic sebab
handphone aku buat halll!! 
sakit hati, hempedu, pedal, limpa, rusuk,perut
dan sebagainya!
_______________________________          ,,     __________________________________

boring lah aku tengok majlis perkahwinan
putera raja tu..
jauh sekali nak jeles ke hape...
tak minat..
buat ape lah nak eager sangat 
dengan majlis diorang tu..
sebab mewah or sebab meriah or sebab
si prince yang ''handsome'' tu dah 
menghancurkan hati gadis-gadis...??
i don't know.. depends laa
but for me, i'm not interested..


boring lahh... terlalu protokol kot
for me simple is better
memang lah ramai yang admirer
wedding diorang like fantasy
or what.. tapi aku tak minat laa.. 
beruntungnya my feature husband =p

suka aty lah nak cakap aku kolot or ape
bagi aku, membazir.. yes that's right
membazir.. 
 tapi bila kita dah 
tak minat, cakap hape pon
tetap tak minat dan macam tu lah sebaliknya...
ye dokk?
ok laa... see you next time!

p/s: no p/s sebab aku happy.. haha!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕