WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Thursday, February 10 | 10:10 PM |
hello hello hello..... jom kita merentas desa....! hahh... sebenarnya hari ni ada karnival merentas desa... karnival ke ah..? hmm tatao lah! tapi serius best... haha... ni lah first time aku stay sampai habis... haha... hari ni aku ngan kawan2 atau lebih dikenali sebagai ''senior2'' jadi pegawai jer... ''senior'' hmmm, rasa cam dah tue jer.... huahaha.. hari ni aku ditugaskan jadi penjaga masa... jadi jom kita jaga masa tu betul2...
jom kita layan gambor2 ni pulak....
me with syikin... penjaga masa PC
yeeayy! sampai suda! steady lah dik..
yerrr... ini mereka2 yang curik tulam!
tunggu adik2 sampai la nii...
pikah yang buat-buat busy... hahaha
posing jer budak nih..!
hah! aku pulak.. haha
haaa... ni la budak2 yang kurang rajin... ada je masa free
terus ambk peluang siapkan omwork... bagus2!
ni time nak bagi hadiah... axcited je smua
aku!

 p/s: memang best lah hari ni... yang penting rumah sukan bahaman yang menang...! yesss!
sayangnya x boley nak snap bnyk2 gambar sbb aku kena check point kat skolah...
len kali laa erk... wokey.... chow!!


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕