WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Sunday, February 6 | 9:15 PM |
assalamualaikum korang....! korang3, aku tengah excited nak cite something ni....
last post i've tell you that i'm waiting for my uncle right... ye laa.. my pak cu tu laa... 
actually i'm waiting for my hndphone too... tunggu dia bawak balik..
i got a new handphone now... hahaha... byee my old teppy...
jasa mu tetap ku kenang.. cececehhhh...phone aku model w100i... kira ok lahh kan...
tepon lama bagi kat my mom guna... hehe.. jahat la kan... bagi yang dah buruk kat umi.
dont worry umi... nanti i got u canggih manggih handphone k... tunggu anakmu 
kerja dulu yerr... hehehe
hmmm... aku nak bagi my new phone nickname boleh...?
boleh la, boleh la...... pelizzzz.... hehehe...
opss terlebih sudaaa... kalau aku nak kasi nama 'eric' boley...?
x boley..? x kira nak jugak....! kasi dia nama eric sebab dia ni spesis
sony ericon... tak nampak bongok ke bagi nama tu..?
bia ahh.. phone tu yang bongok bukan aku... wakakaka..
jahat punyer owner... now time to layan korean song... hurmm... best bangat...
eric..........!!! mana kou...?
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕