WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Saturday, January 22 | 3:21 PM |
salam... aku nak story cikit hari ni tajuk dier 
lalai..... ececehh... 
so makne die ermm.. makne dia lalai la kot... haha
 hari
 ni habis kelas pukul 12.00 tengah hari.. pastu
kemas2 kelas sikit sebab esok pagi tak payah nak sapu2 dah...



s0o.. dengan bangga nyer, bangga la sangat kitaorang plan nak pegi
makan2.. cehh makan2 konon... makan mee kat warung jer...
bese la budak skolah x de duit nak makan tempat2 mahal....
sob sob sob... eii gedix la nak nangis pulak.. tadi makan cam hantu je aku tengok...
hehehe.. ikhlas ngate diri sendiri... xpe2.. 
aku maafkan ko.. len kali siap..
kitaowg x leh ambik port bese sebab 
da ad owg duduk...
so ktaowg pon cari la port yang ok2 sikit...


borak punyer borak... sampai da habis topik tetiba je aku rasa cam ada 
benda yang x ada... ehh.. cam pelik je ayat tuu..
hahh.. maksudnyer ada something yang tertinggal la tu...
ting....!! aku da taw ape benda tu... hahhh!
my chiiikaro0! maknenyer my canggih handphone ever ...
alamak...! cam mane pulak boleh tertinggal...  adoiii....
''ruby come with me... hurry up...!!''
aku pecut binatang no9 laju2...
laju la sangat... nasib pak guard blom kunci pintu...
lari laju2 masuk kelas tengok chiikar0o tersengih bawah meja...
huh... ape laa..


p/s: sifat azali aku kot... terok2...



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕