WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, January 21 | 4:07 PM |
salam... tadi bukak fb tengok photo kawan2 kat fb
yang study kat obersea... haku jeles.....! kan best kalau boley study kat
obersea jugak... (insyaallah...)
study kat obersea bukan boley gi study jer tp
boley melawat tempat2 yang kita tak penah pegi... best nyer...
jeles ngan kazen aku yang dok kat portsmouth 
boley aku bawak family aku pegi travel satu dunia kann... 
aku nak jadikan
study kat obersea sbgai impian aku ahh....boley ke..? teringat pulak 
dok kat kem plkn ritu... dalam kelas pembinaan
karakter (pk).. cikgu slalu tanya
mustahil ke boleh...? tym dok kat sana cepat je aku jawab boleh...
tapi bila dah dok kat luar ni... nak jawab boleh pon... hermm...
 tapi tak per... nak kugak jadikan tu sbgai salah satu impian  aku...
waaa lagi best kalau boleh pegi study kat negeri omputih..
mesti mak bapak aku bangga giler punyer...! hahaha...
ni la aku spuluh taon lagi kot.. ececehh...(tua sudah...)



p/s: nak practice skeeping speaking sebab esk teacher nak test... aku takot sukeee...(!)



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕