WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Monday, July 2 | 1:27 PM |
Assalamualaikum!
hye korang apa khabar? angin apa ntah merasuk
tiba-tiba jer rajin menghapdet belog yang dah berhabuk ni, sampai
aku pon dah batuk-batuk uhuk! uhuk! makin malas aku nak hapdet blog
ni, sekarang aku makin rajin hupdet tumblr ni, kalu korang tanpa malu tanpa
segan datanglah melawat tumblr aku yang tak berapa nak ohsem ni..
aku reblog jer orang punya.. bukan susah pun..  kekeke!

besok aku ada test tau.. bukan test nak exam ni, test dengan abang misai a.k.a
JPJ, aku takut giler ni beb! dah lah aku tak master lagi bab-bab kereta ni..
HOMAI! hari tu test motor okey jer.. alah.. motor jer pon tapi ni kereta! kereta!
harap-haraplah misai abang JPJ esok tak berapa nak menjadi misainya tuu..
hehehe... aku tengok misai pun dah ketar lulut woi!

papepon, wish me luck okeyh korang-korang~~~
takut2!







PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕