WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Sunday, March 11 | 3:32 PM |

bakal me-hantu umi ku..

Assalamualaikum! hye lagiii...
petang-petang macam ni aku tak tahu 
ape kerja yang berfaedah boleh aku buat
selain daripada krohh..krohh... hmmm, kalau tak dah nyaris aku
tidur sekarang ni.. tapi aku kuatkan semangat (kononnyalah)
so, i've make a superb decision, yang aku nak menaip..
hehehe.. (blah!)

okey.. first aku nak crita tentang kesedihan aku..
hua3! result aku tak sampai target!!
memang sesuatu yang memalukan kalau aku 
ceritakannya kat sini... tapi it's okey, aku terima rezeki aku seadanya..
syukur alhamdulillah!

second thing's, aku diminta untuk menemani kawanku 
dirumahnya semalaman.. eh, pehal ayat aku ni, semacam je..!
tapi parent aku sah-sah tak bagi lah kenn...
jauh panggang dari api kalau aku nak tidur rumah kawan
melainkan rumah saudara-mara yang telah menjadi
rumah kedua aku secara tak rasminya... 
hahaha! so, really-really sorry yer my friend
(buat muka cute ^^)

third thing's haaa, jeng3!
actually tak de lah se-surprise manapun..
malam ni my whole family ade gathering lah kononnya
kat villa parit air a.k.a rumah mok.
can't wait nak melantak habis-habisan malam ni..
(sungguh tak sopan) umah nenek aku je pun.. bukan rumah 
bakal mak mertua.. buat ape nak cover.. hahaha! gatai sungguh
ini budak!

be yourself!
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕