WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Thursday, November 24 | 3:42 PM |

ASSALAMUALAIKUM!
hye! i'm back.. rinduuuu banget deh sama ini blog..

TAPI perjuangan harus diteruskan, biar lah kita berpisah 
untuk sementara waktu kerana bahagia akan menanti kita
bersama dengan kejayaan yang tiada berpenghujung dan aku 
tidak akan meninggalkan mu lagi,
kita bagaikan bulam dan bintam
tapi aku mungkin harus tinggalkan mu bila broadband dipotong~~

ohh blog...

engkau amat berharga padaku kerana akaun nuffnang 
aku bertambah walaupun tidak seperti mereka..
biarlah kita saja yang tahu... namun aku harus jujur kerana
dirimu yang aku bangga-banggakan tidaksampai pun rm1 (0_o) 

ohh blog...

tetttttt..... tamat sudaaa... terima lah puisi yang
telah saya deklamasikan sebentar tadi.. 

saya mendapat ilham untuk mereka puisi ini KERANA otak
saya sudah tidak dapat berfungsi dengan baik
akhir-akhir ini... saya berharap selepas saja tamat
peperangan saya dengan kertas-kertas exam 
dan pengawas stpm yang bagaikan singa kelaparan selesai,
saya akan GOMO BLOG GOMO!

sekian.....



PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕