WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, October 5 | 4:25 PM |
apa khabar? sihat?
kalau sihat gud3! okey sekarang ni
aku nak cakap yang aku stress.. kalau tak nak tambah 
beban dalam hidup korang, baik jangan baca awal-awal lagi..
aku bagi amaran niey.... nanti kalau ade menyampah 
aku tambah stress jadinya.. 0_o


okey2, faktor yang membuatkan aku nak cabut bulu 
hidung sebab stress

1. results sejarah aku teruk gilaaa..
dah cam babun kot, dah la markah makin
down, paling teruk sejarah dunia dan islam
alahai.. risau-risau STPM dah tak
lama lagi dah.. tapi lain-lain subjek, aku puas 
hati lah buat masa sekarang.. =)

2. Astro pulak buat hal..
time-time aku tension dan inginkan
sedikit (sedikit yer kawan-kawan) hiburan
time ni lah dia berpenyakit.. kesian 
apek tu, dua tiga kali kena datang umah =)

3.aku ni  pesal ah?
time kena brainwash ya ya jer cakap
nak study betul-betul.. no tv, no fb, no
phone, annndd... no blog.. tapi ni ape kes?
alahai..  tadi pinjam novel lagi dari kawan
masalahhh....

tapi....

kalau asyik study sampai demam tak bley nak
bangun, makan tarak lalu, emosi terganggu ape kesss?
baik kita slow-slow but steady... tu kata aku la.. pendapat aku..
lain padang lain belalang ^^



P/S: no stress-stress yaw!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕