WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

2comments_________________________________________________________________________________
Thursday, September 8 | 9:09 PM |

hye apa khabar?  harap2 sihat ok!

sekarang ni aku dah mula rasa demam,
bukan demam kura-kura,bukan demam selsema,and bukan
jugak demam happy dapat duit raya
 ''hampir'' rm100... ceh, orang lain dapat lagi banyak pun tak kecoh!
SO, demam ape ah...?

Hah, aku dah mula rasa demam nak EXAM!
ossmaigeddd.... aku baru bangun dari tidur ke ni..?
dah bulan september laa.. now MY SIS akan
start UPSR pada 13/sep/2011 nampaknya aku pun dah
tak lama lagilah... so waka-waka wake up!!!


Pape pun, masih ada lagi saki baki daki masa yang tersisa
ni aku kena study betul-betul agar dapat apa yang aku
impikan selama ni menjadi kenyataan.. wish me luck okey!
to ZULAIKHA EKA GORGESSS study smart okey, and gud luck 
for your examination... 


wah, dalam semak-samun pun rajin baca buku =)

thanx cikgu rizal and cikgu saidi sebab sanggup buat
kelas tambahan walaupun orang lain tengah sibuk 
nak beraya... kalau harapkan anak-anak murid yang sangat
shomell ini, entah bila la nak mula kelas.. raya sakan!

STPM here we come!!!
fighting!

p/s :- gud luck to my sis eka and adlina dalam UPSR  dan SPM
akuuu..? kawan-kawan aku...? haruslah STPM!!

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕