WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, July 1 | 12:23 PM |
assalamualaikumm... selamat menyambut bulan julai ye kawan-kawan...
ngee... korang2, tahu tak hari ni la konsert BEAST..
tapi bukan beast yang beast tuuu..
ni BEAST korean punya boy band...

aku nak itutttt...
nak jugak.. tak kiraa...
nak jumpa dengan GI KWANG especially..
alamak! hehehe.. ok lah disebabkan aku dah 
tersebut nama BF aku tu, sekarang aku
nak buat pengakuan yang aku dengan 
LEE GI KWANG tu dah lama berpacaran...
lagu yang ana rafalli ngn sohaime mior hassan nyanyi 
tu sebenarnya ditujukan khas untuk kitaorang...
tak cayee...?? tak cayer sudaaa...

kalau korang pergi konsert tu korang bagitau 
aku tau... nanti boleh la kita share2 cerita... kikiki..
and kalau pergi kan, tolong bagitau GI KWANG
aku ok-ok je kat sini.. jangan risau2 pastu
kalau makan 2 selalu ingat aku.. lagi, kalau nyanyi 
tu mesti tujukan untuk aku tau...
eh..ehh... dah terlebih sangat2 dah tu.. hihihi...
sori yer madu2 ku... kakakaka!!

ermm, dah laa mencarut..
abang gi kwang menyampah nanti.. hahaha!

p/s: layan KONGSI jap..
best dengar SHAHEIZY SAM cakap siam+kelate..
dah jadi macam muallaf... 
keep it up TIMULAT.. =)
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕