WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Friday, May 6 | 11:22 PM |
assalamualaikum... alhamdulillah aku masih hidup ^^
hari ni aku mengalami satu peristiwa yang 0wwhh! tak sanggup
aku nak citer balikkk!

8.00pagi
m.long,ayah long,k.emi,aku and my lil bro danial
on da way pergi munduk..
bila sampai rasa lapar sebab masing2
belom sarapan lagi..
we all berhenti kat satu kedai makan kat munduk tu
tengah order tiba-tiba.....
p0m..!!
heran.blurr.terkejut then takut..... 0_o

orang2 kat situ cakap askar bukak hari nat
aku pun tak tahu apa maknanya...
pastu pengunjung/orang2 kat situ ada yang lari-lari anak...

aku dah mula nerbes dahh..
rasa macam ada benda tak kena...
tiba-tiba.....
pom..!!
pom..pom..pom..!!
4-5 orang askar siam berlari depan aku..
bersama sorang cameraman diorang...

tuhan jer tahu perasaan aku time tu..
rasa macam nak heret adik aku
pergi naik perahu cepat-cepat
or kalau tak sempat aku menyorok
kat dalam kedai beras depan tu pun aku sanggup..!


makin ramai askar diorang datang..
dalam 20 orang macam tu lah
aku rasa macam lutut aku dah lembik
dan tak boleh nak berfungsi dengan baik!
aku takutt...

lepas tu askar tu makin dekat dengan we all..
dengar orang2 kat situ cakap penjahat tu masuk kedai
depan tu.. askar diorang menyorok sambil
halakan pistol ke arah kedai tu... tuhan je tahuu..
so, ayah long suruh mak cik tu bungkus nasi kitaorang tadi..
then cepat-cepat naik perahu...

bila sampai kat tebing malaysia
aku syukur banyak2 sebab nothing bad happen to us..
now i know the best place and the peacefull country
that i ever go is MALAYSIA..
no other...

nak taubat malas... tapi rasa macam
tak nak pergi dah sana... aku traumaa..!! =_=
mana taknya.. first time aku tengok benda ni secara live!
kalau abah aku tahu ni... hummm,
sumpah dia dah tak bagi ikut pergi sana...
aku syukur sangat sebab dilahirkan
di malaysia...
AKU SAYANG MALAYSIA...!!
i <3 malaysia

p/s: harap2 benda ni tak menghantui aku... owh n0!

Labels:

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕