WELCOME TO MY BLOG.ENJOY HERE! | Dashboard | +Follow

Gorgeous
Mrs.LMHChingu'sLovey DoveyFairy Tale

0comments_________________________________________________________________________________
Wednesday, April 13 | 7:15 PM |
Assalamualaikum...
bertemu kembali y0o!
last entry aku post vid0e je sebab malas + tak ada idea
yang nak dipersembahkan..
aik, betul ke BM aku tu..?
bila ''benda'' tu datang, aku jadi semakin malas dan
semakin malas dan semakin arrggghh!!!
aku perlukan jus rajin
siapa tahu buat tu..?


sabtu ni segala-galanya akan
menentukan hidup aku...
waahh, suka tau wat suspen camgini..
adakah aku akan terjun sungai, kolam, parit or whatever..?
adakah aku akan kahwin dengan anak raja gopal, or anak menteri or
anak datuk umur 60..?
atau adakah aku akan menghadapi ujian muet...?
gotcha!
thats right dear,
this saturday okeyh!
where is my muet slip~~~ waittt..!!

okeyh, dah jumpa...
slip yang siap di laminate,cantik, anggun, lagi bergaya
bisa menarik hati sesiapa saja yang memandangnya
tulis kat situ cam ni..
come...,
            v

            v

            v

            v

            v

            v

okeyh stop!

paper          date    
reading         16 april 2011
writing              ''
listening            ''


very simple!
tapi kat slip tu takde lah simple cam gini k...

masa speaking hari tu, macam-macam
ragam lah boleh tengok..
ada yang keluar bilik tu tersengeh-sengeh lebih kurang
cam siput babi ngeeeeee.. =) (aku kah..?)
ada yang keluar tu nampak cam down giler
kawan-kawan nak tegur pun macam tak sure je
kot-kot lah kena woi! kau diam boleh
tak? aku dah lah tengah stress nih
pergi maen jaoh-jaoh!
0h n0, lebih baik tak...
tapi kitaorang tak ada lah sampai macam tu sekali
kitaorang k0ol je..~~~

once situati0n:
''sorry, i have n0 idea''
piqah! kenapa cakap cam tuu...
adusss..
never mind~~~



s0, apa yang aku rasa sekarang ni ialah
vely-vely not confident
especially listening

what should i d0o0oo00???

hishh, macam lah aku sorang jer yang ada problem
daaaa...!

tak kesah.....,
kalau ada sesapa yang boleh bagi aku some tips
pasal muet test ni
i'm vely-vely appreciate that..



okey, see you next time!
babai!

p/s: menyampah betul la tengok pic F*T***H a.k.a mieyra
      mieyra..?? daaaaaaaa
      tulun laaa, sedap ape nama F*T***H tu,
      x payah nak letak nama glemer apa semua...
PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕



My name is Nur Ain Waheeda.This is my Official Blog so It's Real of me.
Please be nice with me, if you don't mind let's exchange links
Copycats are allowed here! sharing is caring, chillex ^^
_______________________________________
◕ Scream Out!! ◕